Kategorie

Wirtualny sekretariat Mikołów

Jeśli zależy Ci na podniesieniu prestiżu Twojej firmy, ograniczeniu kosztów zatrudnienia oraz uniknięcia problemów związanych z niespodziewaną nieobecnością pracownika odpowiedzialnego za kontakt z klientami oraz kontrahentami, wypróbuj nowoczesną usługę, jaką jest wirtualny sekretariat z Mikołowa. Oferujemy profesjonalną obsługę sekretariatu Twojej firmy, która jest realizowana przez naszych wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. To oni w Twoim imieniu zajmą się m.in.: odbieraniem telefonów, e-maili, poczty, a także odpowiadaniem na pytania klientów, dzięki czemu Ty zyskasz więcej czasu, który będziesz mógł przeznaczyć na rozwój działalności.

Czynności związane z obsługą sekretariatu zajmują dużo czasu, a ich zaniedbanie szybko rzutuje na to, jak postrzegana jest firma. W dzisiejszych czasach profesjonalny i szybki kontakt z klientami oraz kontrahentami to klucz do sukcesu. W dobie wciąż rosnącej konkurencji praktycznie w każdej branży dobry wizerunek przedsiębiorstwa to często jego największy atut oraz niezawodny sposób na przyciągnięcie nowych klientów. Z tego powodu zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą wirtualnego sekretariatu z Mikołowa.

Jeśli nie mieszkasz w Mikołowie, ale zależy Ci na skorzystaniu z tej usługi, sprawdź naszą ofertę przygotowaną specjalnie dla mieszkańców Żor: wirtualny sekretariat Żory.

 

Jakie czynności obejmuje usługa wirtualnego sekretariatu?

Wirtualny sekretariat jest inaczej nazywany wirtualną recepcją. Usługa ta to outsourcing wszystkich czynności, jakie w firmach wykonuje najczęściej sekretarka. Pracownicy naszej firmy będą więc zastępować Ciebie albo jednego z Twoich pracowników, odbierając połączenia telefoniczne, odpowiadając na zapytania e-mailowe, udzielając informacji dotyczących oferowanych przez firmę usług lub towarów, a także obsługując firmowy profil w mediach społecznościowych. Za każdym razem dokładny zakres tej usługi jest precyzyjnie dopasowywany do potrzeb konkretnego klienta. Dzięki tak indywidualnemu podejściu mamy pewność, że wirtualny sekretariat z Mikołowa spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

Takie rozwiązanie pozwoli Ci skupić się na rozwoju firmy, a także zoptymalizować koszty związane z jej prowadzeniem. Wszystkie zadania, które przejmie od Ciebie nasz pracownik, są bowiem niezwykle czasochłonne, ale bezpośrednio przekładają się na zadowolenie klientów. W ramach wirtualnego sekretariatu możemy również zająć się np.: tłumaczeniem dokumentów, organizowaniem spotkań biznesowych, prowadzeniem firmowego kalendarza, administrowaniem for dyskusyjnych, tworzeniem tekstów marketingowych, prezentacji czy raportów czy redagowaniem istniejących już tekstów.

 

Kiedy warto zdecydować się na wirtualny sekretariat?

Wirtualny sekretariat z Mikołowa to oferta, z której najczęściej korzystają małe firmy albo jednoosobowe działalności gospodarcze. Zdarza się, że większe przedsiębiorstwa również decydują się na takie rozwiązanie, gdyż pozwala ono znacznie zmniejszyć koszty pracownicze. Dzięki takiej formie outsourcingu przedsiębiorcy mają pewność, że ich firma jest godnie reprezentowana przed klientami i kontrahentami, a także, że w natłoku pracy nie umknie im żaden ważny e-mail czy telefon. Jeśli jesteś zainteresowany oddelegowaniem zewnętrznej firmie także obsługi rachunkowej, kadrowo-płacowej czy prawnej, koniecznie sprawdź naszą ofertę outsourcingu w Mikołowie

Wielką zaletą tej usługi jest fakt, iż jest ona stosunkowo tania, zdecydowanie tańsza niż zatrudnienie pracownika do obsługi tradycyjnego sekretariatu. Umowa, którą zawierasz z naszą firma, jest elastyczna i maksymalnie dopasowana do Twoich potrzeb. Płacisz nam jedynie za to, co zostało w danym miesiącu wykonane, gdyż rozliczenia są oparte na rzeczywistym wykorzystaniu wirtualnego sekretariatu.